شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت به جمع مشتریان آرتاراد پیوست

اسفند ماه ۱۳۹۳ پس از برگزاری جلسات دمو و طراحی داشبورد های مدیریتی نمونه، شرکت آرتاراد از بین دیگر شرکت های فعال در حوزه راه کارهای هوش تجاری با ابزار کلیک ویو، به عنوان شرکت پیمانکار در این زمینه انتخاب و شروع به کار کرد.

حوزه فعالیت های  شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت از نوع سرمایه گذاری، بورس و مالی می باشد که در زمینه فعالیت های اصلی کسب و کار شرکت کارفرما و فعالیت های اصلی ستادی، راه کارهای هوش تجاری با ابزار کلیک ویو ارائه و اجرایی گردیده است.

با توجه به تجربه ۴ ساله این واحد امکان طراحی داشبورد های مدیریتی برای سطوح مختلف سازمان، بر روی محصولات مختلف و بدون محدودیت در نوع و تعداد پایگاه داده با بالاترین سطح کیفیت به همراه محیطی کاربرپسند و ساده وجود دارد. هم اکنون محصولات این واحد در پروژه‌هایی در سطح ملی در حال سرویس دهی به سطوح مختلف سازمان‌ها می‌باشد.

با پیاده‌سازی راهکارهای هوش تجاری فاصله موجود بین مدیران میانی و مدیران ارشد از دیدگاه ارتباط اطلاعاتی از میان خواهد رفت و اطلاعات مورد نیاز مدیران در هر سطح، در لحظه و با کیفیت بالا در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. همچنین کارشناسان و تحلیلگران می‌توانند با استفاده از امکانات ساده، فعالیت‌های خود را بهبود بخشیده و به نتایج بهتری دست پیدا کنند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *