Artarad_Hospital_emam

نگهداشت و پشتیبانی پایگاه داده های بیمارستان امام خمینی توسط شرکت توسعه فناوری اطلاعات آرتاراد

شرکت توسعه فناوری اطلاعات آرتاراد با افتخار اعلام می‌کند که پس از یک همکاری موفق در زمینه خدمات نگهداشت پایگاه داده Oracle با بیمارستان امام خمینی، حالا مسئولیت نگهداشت و پشتیبانی پایگاه داده SQL Server این مجموعه نیز به دست آرتاراد سپرده شده است.

این همکاری نشان‌دهنده‌ی اعتماد و تعهد هر دو طرف به ارتقاء سطح خدمات به بیمارستان امام خمینی است. آرتاراد با رویکرد حرفه‌ای و استفاده از بهترین استانداردها، پشتیبانی کامل و نگهداشت به‌روز رسانی‌های لازم برای پایگاه داده‌های این مجموعه را اجرا کرده است.

” نام مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) برای هر هم وطن ایرانی مترادف با محلی است که ملجاء و مأمن همه دردمندان بیماری است که در هیچ جای دیگر کشور پذیرش نمی گیرند. این مرکز در قلب تهران واقع و با دسترسی های مناسب از طریق بزرگراه چمران و بلوار کشاورز محل مراجعه بیماران تهرانی و شهرستانی است. فارغ التحصیلان دوره های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی این مرکز که در هر سال بالغ بر چندصد نفر هستند به اقصی نقاط کشور عزیمت می کنند و بیماران پیچیده را به اساتید مبرز و دانشمند مجتمع ارجاع می دهند.

چهار مرکز عمده این مجتمع، بیمارستانهای امام خمینی(ره) با بیش از ۶۰۰ تخت، ولی عصر(عج) با بیش از ۳۵۰ تخت و انستیتو کانسر با بیش از ۲۰۰ تخت بستری و مرکز مجهز تصویربرداری، که در مجموعه بناهای مجتمع بیمارستانی، بیمارستان امام خمینی(ره)ساختمان اصلی و اولین بنایی است که تاسیس گردید و  به همراه چندین مرکز تحقیقاتی شامل مرکز تحقیقات بیماریهای مغز و اعصاب،مرکز تحقیقات ایدز،مرکز تحقیقات سرطان، مرکز تحقیقات ضایعات نخاعی، مرکز تحقیقات تغذیه با شیر مادر، مرکز تحقیقات بهداشت باروری،مرکز تحقیقات مادر، جنین و نوزاد،مرکز تحقیقات سرطان بیماریهای دستگاه تناسلی – ادراری، مرکز تحقیقات رادیولوژی تهاجمی،مرکز تحقیقات علوم و تکنولوژی پزشکی، بانک اعضا و فرآورده های پیوندی همه در این مجموعه جای گرفته اند. ”

 

شرکت آرتاراد با تخصص و تجربه خود در زمینه پایگاه داده SQL Server، به مشتریان خود خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. این خدمات عبارتند از:

طراحی و پیاده‌سازی راهکارهای عدم از دست دادن داده‌ها (ZDL)و حداکثر پایداری (HA ) :

  • ارائه راهکارهای بازیابی در لحظه‌های زمانی دلخواه (Point in Time Recovery).
  • طراحی و پیاده‌سازی راهکارهای حداکثر پایداری (HA – High Availability):
  • ارائه راهکارهایی برای حفظ دسترسی پایدار و پایداری بالا در مواقع بحرانی.

ارائه راهکارهای بهبود کارایی پایگاه داده:

  • انجام بهینه‌سازی‌ها و تنظیمات مناسب جهت افزایش عملکرد و سرعت پایگاه داده.

ارائه راهکارهای ارتقا امنیت پایگاه داده:

  • ارائه راهکارهای امنیتی برای حفاظت از اطلاعات و جلوگیری از حملات.

خدمات مشاوره و آموزش:

  • ارائه مشاوره تخصصی و آموزش‌های لازم برای بهبود مدیریت و استفاده بهینه از پایگاه داده.

پشتیبانی فنی:

  • ارائه خدمات پشتیبانی فنی جهت رفع مشکلات و حل مسائل پیش آمده.

مهاجرت داده:

  • انجام فرآیند مهاجرت داده به SQL Server با حفظ دقت و سلامت اطلاعات.

همه این خدمات با توجه به استانداردهای روز دنیا و با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها توسط تیم متخصص و کارآزموده آرتاراد ارائه می‌شوند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و درخواست مشاوره، با تیم ما تماس حاصل فرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *