Artarad_skcco

ارتقا موفقیت آمیز Oracle form 6 به نسخه ۱۱ و Oracle Database به آخرین نسخه پایدار در شرکت کابل سبزوار خودرو

ارتقا موفقیت آمیز Oracle form 6 به نسخه ۱۱ و Oracle Database به آخرین نسخه پایدار در شرکت کابل سبزوار خودرو

در اواخر سال ۱۴۰۱ توافقی در خصوص ارتقا Oracle form 6 به نسخه ۱۱ و ارتقا Oracle Database آخرین نسخه پایدار فی مابین شرکت آرتاراد و شرکت کابل خودرو سبزوار صورت پذیرفت. در همین راستا برنامه ریزی های لازم انجام شد و با همکاری دو مجموعه، موضوع مورد توافق با موفقیت و طبق برنامه زمانبندی اجرایی گردید.

همچنین در این سناریو، راهکارهای های حداکثر پایداری (HA) و اطمینان عدم از دست دادن داده ها (ZDL) در سازمان نصب و راه اندازی گردید.

“شرکت سهامی عام تولیدی قطعات اتومبیل ایران در سال ۱۳۵۲ بنام شرکت صنعتی رضا تأسیس و در شهرستان مشهد به ثبت رسید. درسال۱۳۵۷ به شرکت قطعات اتومبیل ایران تغییر نام پیدا کرد و در تاریخ ۱۳۷۰/۰۷/۳۰ طبق تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید. در سال ۱۳۸۲ نماد شرکت در بورس بازگشایی و فعالیت مجدد آن آغازگردید و در سال ۱۳۸۳ به شرکت گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران تغییر نام یافته و به تالاراصلی بورس اوراق بهادارتهران راه یافت. شرکت کابل خودرو سبزوار (SKC) در سال ۱۳۶۴ با توجه به برنامه توسعه شرکتهای تابعه گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران تحت عنوان واحد کابلهای کنترلی به سبزوار منتقل گردید. شرکت از نیمه دوم سال ۱۳۷۶ شخصیت حقوقی مستقل یافته و تحت نام شرکت کابل خودرو سبزوار (SKC) به ثبت رسید تا بتواند فعالیت تخصصی – تولیدی مستقل خود را توسعه دهد.”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *