نگهداشت و پشتیبانی پایگاه داده موسسه مالی و اعتباری نور با همکاری شرکت اندیشه نگار پارس

در تاریخ شهریور سال ۱۳۹۴ شرکت توسعه فناوری اطلاعات آرتاراد موفق به عقد قرارداد نگهداشت و پشتیبانی پایگاه داده اوراکل موسسه مالی و اعتباری نور با همکاری شرکت اندیشه نگار پارس گردید.

موسسه اعتباری نور در سال ۱۳۹۱ با ادغام سه موسسه‌ مالی و اعتباری «پیشگامان کویر یزد»، «ریحانه‌گستر مشیز» و «کارسازان آینده» شکل گرفت.در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ مجوز تاسیس آن از سوی بانک مرکزی صادر شد. پس از آن در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ این موسسه به ثبت شرکت‌ها رسید و مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ دریافت کرد.

خدمات پشتیبانی پایگاه داده

یکی از نیازهای اصلی سازمان‌های دارای سامانه‌های عملیاتی، در دسترس بودن همیشگی سیستم و یا به حداقل رساندن زمان خارج از خدمت بودن آن می‌باشد. در این خصوص معمولاً نرم‌افزارهای کاربردی به دلیل انجام تست و موارد کنترلی دیگر و استفاده دائمی زیاد دچار مشکل نشده و عمدتاً این مشکل ناشی از موارد عدم دسترسی به اطلاعات به دلیل مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه پایگاه داده‌ها می‌باشد. راه‌کارهای حداکثر پایداری شرکت توسعه فناوری اطلاعات آرتاراد در واقع تضمین دردسترس بودن در حداکثر زمان ممکن و یا به عبارت دیگر به حداقل رساندن زمان توقف فعالیت پایگاه داده می‌باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *