عقد قرارداد پشتیبانی پایگاه داده اوراکل با شرکت سیمرغ تجارت (بانک تجارت)

عقد قرارداد ارائه خدمات پشتیبانی پایگاه داده اوراکل و راه اندازی سرویس های  asm  و rman با شرکت سیمرغ تجارت وابسته به بانک تجارت صورت پذیرفت.

شرکت سیمرغ تجارت ارائه کننده سامانه های تخصصی حوزه بانکی و محصولات نرم افزار بانکداری می باشد.

معرفی خدمات پشتیبانی پایگاه داده اوراکل

امروزه با گسترش اطلاعات و حرکت سازمان‌ها به سوی استفاده از سامانه‌های مختلف برای تسهیل فرآیند‌های کاری خود و تولید و انباشت داده‌های این سامانه‌ها، دسترس‌پذیری بالا و نگهداری ایمن و امن داده‌ها تبدیل به یک دغدغه اصلی در حوزه فناوری اطلاعات شده است. اهمیت نگهداری داده برای سازمان به اندازه‌ای‌ است که از دست دادن آنها به صورت موقت و یا دائمی هزینه‌های گزاف و اغلب غیر قابل جبرانی به سازمان تحمیل نموده و می‌تواند باعث اختلال یا توقف فعالیت‌های آنان گردد. در همین راستا سازمان‌ها سالانه با صرف هزینه‌های بسیار سعی در حفظ و نگهداری داده‌های خود به صورت امن، ایمن و همیشه در دسترس دارند.

یکی از نیازهای اصلی سازمان‌های دارای سامانه‌های عملیاتی، در دسترس بودن همیشگی سیستم و یا به حداقل رساندن زمان خارج از خدمت بودن آن می‌باشد. در این خصوص معمولاً نرم‌افزارهای کاربردی به دلیل انجام تست و موارد کنترلی دیگر و استفاده دائمی زیاد دچار مشکل نشده و عمدتاً این مشکل ناشی از موارد عدم دسترسی به اطلاعات به دلیل مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه پایگاه داده‌ها می‌باشد. راه‌کارهای حداکثر پایداری شرکت توسعه فناوری اطلاعات آرتاراد در واقع تضمین دردسترس بودن در حداکثر زمان ممکن و یا به عبارت دیگر به حداقل رساندن زمان توقف فعالیت پایگاه داده می‌باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *