شرکت نورتک تابان به جمع مشتریان آرتاراد پیوست

شرکت نور تک تابان ارائه کننده ماشین آلات چاپ و بسته بندی و نماینده شرکت KBA آلمان به جمع مشتریان odoo فارسی آرتاراد پیوست.

این همکاری در خصوص مشاوره در پیاده سازی  odoo فارسی  (Odoo ERP) و ارائه خدمات آموزشی ، فنی و تخصصی جهت سفارشی سازی و استقرار این سامانه جامع سازمانی در شرکت نورتک تابان است.

کارشناسان واحد سامانه های سازمانی آرتاراد با شناخت کامل از چهارچوب ، پیکره بندی و سفارشی سازی این سیستم جامع ، موفق به بومی سازی این سامانه و تولید ماژول ها و ابزارهای جدید برای کاربران ایرانی و جهانی شده اند.

اودوو چیست ؟

اودوو (odoo) یک نرم افزار مدیریت کسب و کار متن باز و چند منظوره است که عمده نیازهای سازمان‌ها را به صورت یکپارچه برآورده می‌کند. ERP اودوو بسیار مناسب کسب و کارهای کوچک و متوسط است ولی سازمان‌های بزرگ هم به آن علاقه‌مند هستند. علت علاقه سازمان‌های بزرگ زیرساخت و چارچوب بسیار پویا و مدرن اودوو می‌باشد که می‌تواند به عنوان زیرساخت و چارچوب تولید سفارشی ، مورد استفاده این سازمان‌ها قرار گیرد. به طور منطقی چارچوب و معماریی که بیش از ۵۰ برنامه کاربردی و بیش از ۳۰۰۰ ماژول بر روی آن اجرا شده و دارای بیش از ۲ میلیون کاربر برخط می‌باشد، امتحان خود را پس داده و نسبت به چارچوب‌هایی که فقط تولید شده و تجربه پیاده‌سازی سامانه‌های کاربردی زیاد و با کاربر فراوان بر روی آنها وجود ندارد، بسیار قابل اتکاتر بوده و مورد علاقه سازمان‌ها می‌باشد. امروز بسیاری از شرکت‌ها وسازمان‌های بزرگ برای تولید نرم‌افزارهای تخصصی و مورد نیاز خود از این بستر نرم‌افزاری استفاده‌ می‌کنند.
ERP اودوو (odoo) سیستمی است که قادر است تمام نیازمندی‌های کسب و کارها شامل سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، خرید، فروش، حسابداری، اطلاعات پرسنلی، حضور و غیاب، مرخصی‌ها، حقوق و دستمزد، تولید، نگهداری و تعمیرات، هزینه‌ها، انبارداری، مدیریت وب سایت و تجارت الکترونیک، ارتباطات داخلی و پیام رسان و … را به صورت کاملا یکپارچه بر طرف نماید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *