شرکت چینی مقصود به جمع مشتریان آرتاراد پیوست

در فروردین ماه ۱۳۹۴، شرکت چینی مقصود در خصوص نگهداری پایگاه داده اوراکل سامانه های اصلی کسب و کار خود، شرکت آرتاراد را به عنوان پیمانکار خود برگزید.

در ابتدای پروژه راهکار مناسب با نیازمندی های مجموعه کارفرما تهیه، ارائه و اجرایی گردید. استفاده از سرویس های پایگاه داده جایگزین (Active Data Guard)، سناریو پشتیبان گیری (با استفاده از Oracle RMANبهینه سازی عملکرد پایگاه داده (Oracle Performance Tuning) با توجه به نوع فعالیت کسب و کار از خدمات اجرایی این پروژه می‌باشد.

لازم به ذکر است، مجتمع چینی مقصود با مشارکت شرکت سرمایه گذاری بانک ملی ایران و اتحادیه کارکنان دولت (اسکاد) با ظرفیت اسمی سالیانه (۳۰۰۰) تن به صورت رسمی در سال ۱۳۷۳ افتتاح گردید و با اجرای طرح های توسعه و افزایش بهره وری در حال حاضر دارای ظرفیت تولید بالغ بر ۵۰۰۰ تن در سال می باشد . این مجتمع با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات و تکنولوژی که از آن جمله می توان به پرسهای ایزواستاتیک و کوره های پخت سریع اشاره نمود و با توان نیروهای متخصص و تلاش و همت پرسنل سخت کوش و با ذوق این مجموعه مشغول به تولید آثاری ماندگار از هنر اصیل ایرانی است که با طرح ها و نقشه های زیبا و متنوع طبع خلاق ایرانی را در قالب تکنولوژی مدرن به عرصه ظهور می رساند و با کسب افتخاراتی از جمله دریافت گواهینامه های استاندارد ملی تشویق و استاندارد جهانی (Iso 14001 : 2003 (Iso 9001:2000 Ohsas 18001:1999, و همچنین برای اولین بار در ایران دریافت پروانه بهداشتی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در صنعت چینی مظروف و دریافت جوایز مختلف دیگر موفق به صادرات به بیش از ۵۰ کشور جهان و عنوان صادر کننده نمونه کشور را کسب نموده است.

مجتمع تولیدی چینی مقصود اقدام به تاسیس و راه اندازی شرکتهای اقماری نموده است که با ویژگی ارتقا سطح دانش و تکنولوژی در سطح کشور و اثر مثبتی که بر سایر صنایع خواهد داشت بنا گشته اند.

گروه کارخانجات چینی مقصود بزرگترین تولید کننده ظروف چینی، اپال و همچنین تنها تولید کننده ظروف نسوز شیشه ای (پیرکس) با نامهای تجاری آیروپال و آیرکس می باشد و امکان عرضه سه نوع محصول مختلف شامل ظروف چینی، آیروپال و آیرکس و محصولات بدیع و کم نظیری که با سفارشهای خاص در واحد آفرینش های هنری تولید می گردد را به طور همزمان دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *