اتاق بازرگانی هم به جمع مشتریان هوش تجاری آرتاراد پیوست

اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران که از گذشته  نگهداری و پشتیبانی پایگاه داده‌های اوراکل در مرکز داده خود را به این شرکت واگذار نموده و در حال استفاده از سرویس‌های ACTIVE DATA GUARD، RMAN،ORACLE GOLDEN GATE و Logical Standby است، علاوه بر تمدید همکاری‌های قبلی، اقدام به عقد قراردادی جدید در حوزه راه‌اندازی سامانه‌های هوش تجاری با استفاده از نرم‌افزار Qlikview نموده و به جمع مشتریان دپارتمان هوش تجاری آرتاراد پیوست.

پس از برگزاری چند جلسه مدیریتی و کارشناسی جهت شناخت نیازمندی‌های سازمان و بررسی قابلیت‌های ابزار Qlikview، مقرر گردید، نصب و راه‌اندازی سرور Qlikview و برگزاری دوره‌های آموزشی طراحی و راهبری ابزار مذکور به‌صورت کارگاهی توسط کارشناسان آرتاراد در سازمان اجرایی گردد. طبق توافقات صورت گرفته، در دوره کارگاهی مذکور یک نمونه داشبورد مدیریتی موردنیاز سازمان توسط افراد شرکت‌کننده در دوره با نظارت مدرس شرکت آرتاراد طراحی و اجرایی خواهد شد. طراحی سایر داشبوردهای مدیریتی موردنیاز توسط کارشناسان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران با پشتیبانی شرکت آرتاراد انجام خواهد شد.

اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران از قدیمی‌ترین تشکیلات کشور بوده و در اسفند سال ۱۳۴۸ و بر اساس ماده‌واحده مصوب مجلس شورای ملی، اتاق بازرگانی و اتاق صنایع و معادن در یکدیگر ادغام شدند و درنتیجه، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن به وجود آمد و آیین‌نامه اجرایی آن در سال ۱۳۴۹ به تصویب رسید. مطابق این آیین‌نامه، اهم اهداف و وظایف اتاق بازرگانی و صنایع و معادن عبارت است از:

* ایجاد هماهنگی و همکاری بین بازرگانان و صاحبان صنایع و معادن

* همکاری با دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های وابسته به دولت یا تحت نظارت آن و شهرداری‌ها در مورد تهیه لوایح و سایر مقرراتی که با امور بازرگانی و صنایع و معادن ارتباط دارد از طریق اظهارنظر مشورتی و انجام مطالعات لازم برای پیشرفت و توسعه امور بازرگانی و صنعتی و معدنی کشور

* کوشش در رفع اختلافات و دعاوی بازرگانان و صاحبان صنایع و معادن و احیاناً مصرف‌کنندگان و هم‌چنین، قبول حکمیت و کارشناسی.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *