طراحی و پیاده‌سازی هوش تجاری بانک قرض الحسنه رسالت

هوش تجاری بانک قرض الحسنه رسالت توسط کارشناسان آرتاراد طراحی می‌شود

هوش تجاری بانک قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت با هدف ترویج بانکداری اسلامی و افزایش تعداد تسهیلات به سپرده گذاران خود و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی کار خود را آغاز کرد. با توجه به اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی یکی از محورهای اصلی اقتصاد و فرهنگ در نظام بانکی است یکی از اهداف برجسته این بانک ایجاد مشاغل خرد با حداقل هزینه تمام شده می‌باشد. همچنین کم کردن هزینه تسهیلات بانکی یکی دیگر از سیاست‌های بانک قرض الحسنه رسالت است. بر طبق شعار این بانک  “بانکی اجتماعی با خدماتی نوین” ، بانک قرض الحسنه رسالت بانکی غیر تجاری و اجتماعی است، که به دنبال جذب اعتبارات و منابع قرض الحسنه و پرداخت آن در قالب تسهیلات قرض الحسنه در جهت گره‌گشایی از امور محرومان و نیازمندان جامعه بوده و تلاش حداکثری خود را معطوف به تحقق این امر مهم نموده است .

این بانک به عنوان اولین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور با ارائه خدمات نوین بانکی و بسط و گسترش فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت وام های خرد و ایجاد و حمایت از مشاغل خانگی و بنگاه‌های کوچک امیدوار است بتواند در افزایش سطح رفاه مردم و جامعه و حل مشکلات و نیازهای ضروری آنها مؤثر واقع شود.

پس از آماده سازی بستر مناسب و ایجاد انباره داده و تعیین شاخص‌های کلیدی عملکرد مناسب، همکاری در حوزه طراحی داشبوردهای مدیریتی با استفاده از ابزار کلیک ویو در این سازمان فراهم گردید. فاز طراحی و پیاده سازی داشبوردهای مدیریتی و استراتژیکی از آبان ماه سال ۱۳۹۵ توسط کارشناسان واحد هوش تجاری شرکت توسعه فناوری اطلاعات آرتاداد در این سازمان آغاز گردید.
تاریخ شروع همکاری شرکت آرتاراد و بانک قرض الحسنه رسالت به تیرماه سال ۱۳۹۴بازمیگردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *