Artarad_dana

نگهداشت و پشتیبانی پایگاه داده Postgresql هلدینگ دانا (مدیریت تجارت بین الملل دانا سپند) توسط شرکت توسعه فناوری اطلاعات آرتاراد

نگهداشت و پشتیبانی پایگاه داده Postgresql هلدینگ دانا (مدیریت تجارت بین الملل دانا سپند) توسط شرکت توسعه فناوری اطلاعات آرتاراد

شرکت هلدینگ دانا (مدیریت تجارت بین الملل دانا سپند) از ابتدای سال ۱۴۰۲ نگهداشت و پشتیبانی پایگاه داده Postgresql و سیستم عامل خود را به شرکت آرتاراد سپرد.

“شرکت دانا به عنوان یک شرکت مدیریت صادرات با هدف صادرات کالاهای باکیفیت ایرانی به بازارهای بین المللی تاسیس شد. این شرکت با شناخت ظرفیت های موجود در تولید کشور و با تکیه بر توانمندی و خلاقیت مدیران و کارکنان خود می تواند با شناسایی محصولات مناسب با ارزش صادراتی بالا و شناسایی و ایجاد بازار فروش جهانی، چرخه گمشده بین تولید و عرضه بین المللی را فراهم کند. همچنین شناخت تقاضا و توانمندی های ایجاد شده در مسیر توسعه و فرآیند تولید مبتنی بر استفاده از ظرفیت خالی شرکت های تولیدی هدف گذاری و اجرا می شود.”

از خدمات شرکت آرتاراد در حوزه پایگاه داده Postgresql می توان موارد زیر را نام برد.

  • طراحی و پیاده سازی راهکارهای عدم از دست دادن داده ها(ZDL ) با قابلیت بازیابی در لحظه های زمانی دلخواه (Point in Time Recovery)
  • طراحی و پیاده سازی راهکارهای حداکثر پایداری (HA)
  • ارائه راهکارهای بهبود کارایی پایگاه داده
  • ارائه راهکارهای ارتقا امنیت پایگاه داده
  • ….
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *