سازمان شهرداری مشهد به جمع مشتریان دپارتمان پایگاه داده آرتاراد پیوست

سازمان شهرداری مشهد به جمع مشتریان دپارتمان پایگاه داده آرتاراد پیوست.

شرکت توسعه فناوری اطلاعات آرتاراد در بهمن ماه ۱۳۹۵ موفق به عقد قرارداد همکاری در خصوص تجمیع پایگاه‌ داده در سازمان شهرداری مشهد با استفاده از تکنولوژی Oracle GoldenGate گردید.
شهرداری مشهد در سال ۱۲۹۷ خورشیدی به منظور اداره شهر مشهد تاسیس گردید.

 

خدمات پایگاه داده

یکی از نیازهای اصلی سازمان‌های دارای سامانه‌های عملیاتی، در دسترس بودن همیشگی سیستم و یا به حداقل رساندن زمان خارج از خدمت بودن آن می‌باشد. در این خصوص معمولاً نرم‌افزارهای کاربردی به دلیل انجام تست و موارد کنترلی دیگر و استفاده دائمی زیاد دچار مشکل نشده و عمدتاً این مشکل ناشی از موارد عدم دسترسی به اطلاعات به دلیل مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه پایگاه داده‌ها می‌باشد. راه‌کارهای حداکثر پایداری شرکت توسعه فناوری اطلاعات آرتاراد در واقع تضمین دردسترس بودن در حداکثر زمان ممکن و یا به عبارت دیگر به حداقل رساندن زمان توقف فعالیت پایگاه داده می‌باشد.

امروزه با گسترش اطلاعات و حرکت سازمان‌ها به سوی استفاده از سامانه‌های مختلف برای تسهیل فرآیند‌های کاری خود و تولید و انباشت داده‌های این سامانه‌ها، دسترس‌پذیری بالا و نگهداری ایمن و امن داده‌ها تبدیل به یک دغدغه اصلی در حوزه فناوری اطلاعات شده است. اهمیت نگهداری داده برای سازمان به اندازه‌ای‌ است که از دست دادن آنها به صورت موقت و یا دائمی هزینه‌های گزاف و اغلب غیر قابل جبرانی به سازمان تحمیل نموده و می‌تواند باعث اختلال یا توقف فعالیت‌های آنان گردد. در همین راستا سازمان‌ها سالانه با صرف هزینه‌های بسیار سعی در حفظ و نگهداری داده‌های خود به صورت امن، ایمن و همیشه در دسترس دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *