آرتاراد پشتیبانی اوراکل

انتخاب مجدد آرتاراد توسط شرکت پتروشیمی خارک در خدمات پشتیبانی پایگاه داده اوراکل

قرارداد خدمات پشتیبانی پایگاه داده اوراکل با شرکت پتروشیمی خارک تمدید شد.

این قرارداد در ادامه قرارداد های سال گذشته در جهت ارائه خدمات  نگهداری ، ارزیابی و پشتیبانی پایگاه داده اوراکل شرکت پتروشیمی خارک می باشد.

در این خدمت عملیات مانیتورینگ وضعیت پایگاه داده ، ارائه راهکارها و رفع خطاهای احتمالی پایگاه داده اوراکل پیش بینی شده است.

 

خدمات پشتیبانی پایگاه داده اوراکل:

امروزه با گسترش اطلاعات و حرکت سازمان‌ها به سوی استفاده از سامانه‌های مختلف برای تسهیل فرآیند‌های کاری خود و تولید و انباشت داده‌های این سامانه‌ها، دسترس‌پذیری بالا و نگهداری ایمن و امن داده‌ها تبدیل به یک دغدغه اصلی در حوزه فناوری اطلاعات شده است. اهمیت نگهداری داده برای سازمان به اندازه‌ای‌ است که از دست دادن آنها به صورت موقت و یا دائمی هزینه‌های گزاف و اغلب غیر قابل جبرانی به سازمان تحمیل نموده و می‌تواند باعث اختلال یا توقف فعالیت‌های آنان گردد. در همین راستا سازمان‌ها سالانه با صرف هزینه‌های بسیار سعی در حفظ و نگهداری داده‌های خود به صورت امن، ایمن و همیشه در دسترس دارند.

بهبود کارایی پایگاه‌داده به عنوان اصلی‌ترین عامل تاثیرگذار بر سرعت عملکرد برنامه‌های کاربردی سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کارشناسان شرکت بر اساس متدولوژی مشخص، کلیه منابع نرم افزاری و سخت افزاری سیستم را بازبینی و تجزیه و تحلیل کرده و با راهکارها، ابزارها و فناوری‌های پیشرفته مانند RAC, Partitioning و انجام تغییرات و تنظیمات لازم، کارایی سیستم را در سطح پایگاه داده بهبود خواهند داد.

توزیع داده و تغییرات در پایگاه‌داده بین یک یا چند پایگاه داده دیگر، به شکل همزمان یا غیر همزمان میباشد، از این تکنولوژی می‌توان برای بالا بردن دسترس پذیری برنامه‌های سازمان و یا توزیع خدمات نرم‌افزاری استفاده کرد. روش‌های مختلفی برای پیاده‌سازی این تکنولوژی مانند Golden Gate , Stream وجود دارد که با توجه به شرایط و نیاز سازمان مشتری پیاده سازی خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *