آغاز فروش بسته کاربردی QlikView با تخفیف ۲۰ درصدی

با توجه به گسترش روز افزون حجم داده ها در سازمان ها و اهمیت اتخاذ تصمیم های صحیح توسط مدیران در شرایط مختلف، شرکت آرتاراد به پشتوانه تجربیات چند ساله خود، اقدام به ارائه طرح بسیار کاربردی، سیستم های هوش تجاری با استفاده از بستر نرم افزار QlikView و با ۲۰% تخفیف ویژه پایان سال نموده است. بسته فوق به صورتی طراحی شده تا کلیه نیازهای سازمان ها و شرکت ها در حوزه داشبوردهای مدیریتی را پوشش داده و در ضمن ایجاد یک داشبورد مدیریتی کاربردی، انتقال دانش مورد نیاز و  تکنولوژی نیز به سازمان مشتری انجام شود. بسته کاربردی QlikView  شامل خدمات ذیل می باشد:

  • نصب آخرین نسخه از سرور QlikView

در این طرح آخرین نسخه از نرم افزار QlikView Server که ابزاری جهت توزیع و مدیریت داشبوردهای مدیریتی و اعمال سطوح دسترسی در محیط وب می باشد، نصب می گردد. این نسخه از نرم افزار نیاز به تخصیص منابع سخت افزاری گران قیمت و پیچیده نداشته و امکان پیاده سازی آن بر روی سیستم های Virtual نیز محیا می باشد. این پیاده سازی بدون دریافت هزینه لایسنس بوده و تنها هزینه نصب سرور از شما دریافت خواهد شد. از دیگر قابلیت های این پیاده سازی عدم وجود هرگونه محدودیت در خصوص لایسنس بوده و سرور می تواند بدون هیچ نگرانی به شبکه سراسری اینترنت نیز متصل گردد.

  • برگزاری ۴۰ ساعت دوره آموزشی طراحی داشبورد های مدیریتی و هوش تجاری توسط نرم افزار QlikView

به همراه نصب سرور در این طرح، یک دوره آموزشی چهل ساعته بصورت عملی و کارگاهی جهت آموزش طراحی داشبورد های مدیریتی بر روی پایگاه داده عملیاتی سازمان نیز ارائه می شود، در پایان فیلم دوره آموزشی نیز ارائه خواهد گردید. از جزئیات این دوره آموزشی می­توان به طراحی داشبورد و همچنین شناسایی KPI های سازمان اشاره کرد که تماما بصورت کارگاهی ارائه خواهد شد

  • سه ماه پشتیبانی

یک دوره پشتیبانی سه ماهه جهت رفع مشکلات احتمالی در زمان طراحی داشبوردهای دیگر سازمان پیش بینی شده است که کارشناسان سازمان می توانند توسط ارتباط تلفنی و یا برقراری ارتباط ریموت اقدام به رفع اشکال و یا دریافت مشاوره از کارشناسان واحد هوش تجاری شرکت توسعه فناوری اطلاعات آرتاراد نمایند.

لازم به توضیح است این بسته از تاریخ ۹۳/۱۰/۲۳ تا پایان بهمن ماه با تخفیف ویژه ۲۰ درصدی ارائه خواهد شد. 

مستندات ضمیمه:

درباره QlikView

مباحث دوره آموزشی

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن ۸۸۱۹۵۸۷۷  داخلی ۴۰۱  تماس گرفته و یا با ایمیل sales@artarad.ir مکاتبه نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *