همکاری مجدد با اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران

قرارداد ارائه خدمات تخصصی پشتیبانی پایگاه داده اوراکل با اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران تمدید شد.

این قرارداد شامل نگهداری و پشتیبانی پایگاه داده اوراکل در مرکز داده و سرویس‌های در حال استفاده ، ACTIVE DATA GUARD، RMAN،ORACLE GOLDEN GATE و Logical Standbyy است.

از دیگر توافقات این قرارداد ، ارائه آموزش های کاربردی مدیریت پایگاه داده اوراکل که یکی از خدمات تخصصی شرکت آرتاراد است به کارشناسان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران می باشد.

 

معرفی خدمات پشتیبانی پایگاه داده :

همسان سازی پایگاه داده

 توزیع داده و تغییرات در پایگاه‌داده بین یک یا چند پایگاه داده دیگر، به شکل همزمان یا غیر همزمان میباشد، از این تکنولوژی می‌توان برای بالا بردن دسترس پذیری برنامه‌های سازمان و یا توزیع خدمات نرم‌افزاری استفاده کرد. روش‌های مختلفی برای پیاده‌سازی این تکنولوژی مانند Golden Gate , Stream وجود دارد که با توجه به شرایط و نیاز سازمان مشتری پیاده سازی خواهد شد.

مدیریت ذخیره‌سازی

 مدیریت ذخیره‌سازی داده‌های سازمان توسط نیروهای انسانی حاشیه امنیت حفظ داده‌ها را به خطر می اندازد. با استفاده از روش‌های بروز ذخیره‌سازی داده، مانند Automatic Storage Management به صورت خودکار و مطمئن، می‌توانیم از کارایی و ایمنی اطلاعات اطمینان حاصل نمائیم.

بهبود کارایی

 بهبود کارایی پایگاه‌داده به عنوان اصلی‌ترین عامل تاثیرگذار بر سرعت عملکرد برنامه‌های کاربردی سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کارشناسان شرکت بر اساس متدولوژی مشخص، کلیه منابع نرم افزاری و سخت افزاری سیستم را بازبینی و تجزیه و تحلیل کرده و با راهکارها، ابزارها و فناوری‌های پیشرفته مانند RAC, Partitioning و انجام تغییرات و تنظیمات لازم، کارایی سیستم را در سطح پایگاه داده بهبود خواهند داد.

پشتیبانی و بازیابی

 همیشه داشتن یک کپی از داده‌ها می تواند راهگشا باشد. اما این موضوع در پایگاه داده کمی متفاوت است. داشتن یک فایل پشتیبان سالم و کامل، تنها بخشی از ماجراست. توانایی بازیابی این کپی در کوتاهترین زمان است که می‌تواند عملیات را کامل نماید. ما با استفاده از ابزارها و فناوری‌هایی همچون Rman ،SecureBackup ، Flashback و… این امکان را برای سازمان شما فراهم می‌نمائیم.

راه اندازی سرورهای پشتیبان

 یکی از راهکارهای راهگشا برای جلوگیری از توقف سامانه‌ها و حفظ اطلاعات راه‌اندازی سرورهای پشتیبان می‌باشد. در بانک اطلاعاتی اوراکل امکان راه‌اندازی این سرویس‌دهنده‌ها به صورت فیزیکی و منطقی برای میسر بوده قابل پیاده‌سازی خواهد بود. راه‌اندازی سرویس‌های پشتیبان با تنظیمات مختلف از تخصص‌های ماست.

راه‌کارهای تامین امنیت داده‌ها در پایگاه داده اوراکل

 یکی از مواردی که همواره مدیران سازمان‌ها نگران آن می‌باشند، امنیت داده‌های سازمان و حفظ آنها از دسترسی‌های غیرمجاز می‌باشد. ما با استفاده از راهکار‌های اوراکل و کنترل عملکرد و دسترسی‌ به داده‌های ذخیره شده در پایگاه‌داده اوراکل، در حفظ امنیت آنها به سازمان شما کمک می‌کنیم.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *