وب سایت سامانه های سازمانی artadoo.ir راه اندازی شد.

در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص ایجاد پایگاه اطلاعاتی تخصصی حوزه سامانه های سازمانی ، وب سایت  آرتادو  artadoo.ir راه اندازی شد.

در این وب سایت به معرفی ابزارها و محصولات نرم افزاری حوزه مدیریت کسب و کار و برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) پرداخته شده است.

ارائه مقالات آموزشی و تخصصی حوزه تولید و استقرار سامانه های سازمانی ، ارائه نرم افزار های متن باز و دانلود محصولات و ابزارهای تولید شده در این حوزه از دیگر امکانات این وب سایت می باشد.

 

معرفی آرتادو :

آرتادو توسعه بومی‌سازی شده برای زبان فارسی از چارچوب نرم افزاری رایگان و متن‌باز اودوو (odoo) می‌باشد.

این چارچوب نرم افزاری قدرتمند شما را قادر می‌سازد تا در کمترین زمان و با صرف هزینه‌ پائین، محصولات نرم‌افزاری با کیفیت و متناسب با نیاز سازمانی خود داشته باشید.

نسخه های اودوو ؟

اودوو (odoo) به عنوان یک سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) دارای سه نسخه مختلف است:
۱. نسخه Community که رایگان بوده و استفاده از آن برای کاربران به صورت رایگان و آزاد مهیا می‌باشد. همچنین چارچوب و زیرساخت اودوو به نام Openobject نیز کاملاً متن باز و آزاد می‌باشد.آخرین نگارش پایدار این نسخه را می‌توانید از سایت آرتادوو (odoo فارسی) دانلود نمائید.
    ۲. نسخه Enterprise که شامل تمام ماژول‌های تولید شده توسط شرکت اودوو اس ای بوده و بر روی نسخه Community نصب می‌شود. قیمت پایه این نرم افزار تا زمان نگارش این مقاله، به ازای هر کاربر در هر سال حدود ۱۰۰ دلار و حداقل کاربر قابل خرید آن ۵ کاربر می‌باشد. این نسخه بر روی سرورهای خود مشتری نصب و راه‌اندازی می‌شود.
    ۳. نسخه برخط و SAAS که بر روی فضای ابر اطلاعات (cloud) توسط خود اودوو ارائه شده و قیمت آن به ازای هر ماژول در ماه ۲۰ دلار و به ازای هر کاربر اضافه تر نیز ۲۰ دلار در ماه اضافه میشود.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *