سامانه های سازمانی

انعقاد قرارداد با شرکت امید دارو سلامت در واحد سامانه های سازمانی

شرکت امید داروی سلامت به جمع مشتریان واحد سامانه های سازمانی شرکت آرتاراد پیوست.

این قرارداد در جهت توسعه محصول ویزیت علمی توسط واحد سامانه های سازمانی پزشکان بر روی بستر Odoo ERP منعقد شده است. سیستم ویزیت علمی پزشکان یکی از ماژول های درخواستی از بیش از ۴۸ ماژول سازمانی این ERP جهانی است که به صورت اختصاصی توسط واحد سامانه های سازمانی آرتاراد برای شرکت امید دارو سلامت روی بستر آرتادو (odoo فارسی) توسعه می یابد.

سامانه‌های سازمانی آرتاراد (آرتادو)

اودوو (odoo) یک نرم افزار مدیریت کسب و کار متن باز و چند منظوره است که عمده نیازهای سازمان‌ها را به صورت یکپارچه برآورده می‌کند. ERP اودوو بسیار مناسب کسب و کارهای کوچک و متوسط است ولی سازمان‌های بزرگ هم به آن علاقه‌مند هستند.

علت علاقه سازمان‌های بزرگ زیرساخت و چارچوب بسیار پویا و مدرن اودوو می‌باشد که می‌تواند به عنوان زیرساخت و چارچوب تولید سفارشی ، مورد استفاده این سازمان‌ها قرار گیرد. به طور منطقی چارچوب و معماریی که بیش از ۵۰ برنامه کاربردی و بیش از ۳۰۰۰ ماژول بر روی آن اجرا شده و دارای بیش از ۲ میلیون کاربر برخط می‌باشد، امتحان خود را پس داده و نسبت به چارچوب‌هایی که فقط تولید شده و تجربه پیاده‌سازی سامانه‌های کاربردی زیاد و با کاربر فراوان بر روی آنها وجود ندارد، بسیار قابل اتکاتر بوده و مورد علاقه سازمان‌ها می‌باشد.

امروز بسیاری از شرکت‌ها وسازمان‌های بزرگ برای تولید نرم‌افزارهای تخصصی و مورد نیاز خود از این بستر نرم‌افزاری استفاده‌ می‌کنند.
ERP اودوو (odoo) سیستمی است که قادر است تمام نیازمندی‌های کسب و کارها شامل سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، خرید، فروش، حسابداری، اطلاعات پرسنلی، حضور و غیاب، مرخصی‌ها، حقوق و دستمزد، تولید، نگهداری و تعمیرات، هزینه‌ها، انبارداری، مدیریت وب سایت و تجارت الکترونیک، ارتباطات داخلی و پیام رسان و … را به صورت کاملا یکپارچه بر طرف نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *