قرارداد ارائه خدمات آموزش تخصصی توسعه Odoo ERP با شرکت قاصد سامانه

خدمات تخصصی و انتقال دانش توسعه و پیاده سازی Odoo فارسی

یکی از رویکردهای واحد سامانه های سازمانی آرتاراد ارائه سامانه متن باز  Odoo فارسی (Odoo ERP) به عنوان یک چهارچوب نرم افزاری (FRAME WORK) و خدمات مشاوره و آموزش های مرتبط به سازمان ها و شرکتها است.

این همکاری در خصوص برگزاری دوره های آموزشی تخصصی جهت استفاده از این محصول , اودو فارسی در شرکت قاصدک سامانه شکل گرفته است.

شرکت قاصدک سامانه یکی از اعضای فعال سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و انجمن انفورماتیک بوده و دارای تائیدیه شورای عالی انفورماتیک کشور و نیز مجوز تاسیس واحد فنی و مهندسی از وزارت صنایع و معادن می‏باشد که هم‏ اکنون بعنوان یکی از پیمانکاران بسیاری از سازمان‏های مشهور دولتی و خصوصی شناخته می‏شود. قاصدک همچنین عضو انجمن صنفی سرویس دهندگان اینترنت و دارای مجوز ISP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی می‏باشد.

آموزش، انتقال تکنولوژی و پشتیبانی

با استفاده از خدمات انتقال تجربه و تکنولوژی که توسط کارشناسان ما طراحی شده، می‌توانید دانش و مهارت توسعه سامانه‌های نرم افزاری با استفاده از چارچوب قدرتمند آرتادو ( odoo فارسی توسعه یافته ) را در تیم‌های خود به وجود آورده و با تکیه بر پشتیبانی بی‌وقفه و حرفه‌ای کارشناسان ما، نیازهای نرم‌افزاری خود را مرتفع نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *