پایگاه داده اوراکل شرکت مس شهید باهنر کرمان

گسترش همکاری در حوزه پایگاه داده اوراکل شرکت مس شهید باهنر کرمان

این شرکت که در نیمه دوم سال ۱۳۷۰ بطور کامل راه اندازی گردید، در نزدیکی بزرگترین و غنی ترین معادن مس خاورمیانه، بزرگترین مجتمع صنعتی ارتباط دهنده معادن مس و روی با صنایع تولیـدی کشور بشمار رفته و شامل ۴ کارخانه ذوب و ریخته‌گری، اکستروژن و کشش، نورد و سکه‌زنی می‌باشد و گسترده‌ترین محصولات نیمه تمام مسی و آلیاژهای مس را بصوت ورق، تسمه و فویل، لوله و مقاطع تولید می‌کند. محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی تولید و علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به کشورهای مختلف جهان از جمله آلمان، فرانسه، انگلستان، اسپانیا، چین، تایوان، ویتنام، تایلند و کویت صادرمی‌گردد.

با توجه به تفاهم صورت گرفته در خصوص گسترش همکاری در حوزه پایگاه داده اوراکل شرکت مس شهید باهنر کرمان متعاقب آن بررسی‌های فنی کارشناسان گروه پایگاه‌داده اوراکل شرکت آرتاراد، در دی ماه سال ۱۳۹۵ فرآیند ارتقای نگارش پایگاه‌داده و سرویس گلدن‌گیت شرکت مس شهید باهنر کرمان طرح‌ریزی و پیاده‌سازی شد. همچنین دوره آموزشی مدیریت پیشرفته پایگاه داده اوراکل در این سازمان آغاز گردید.
در مهرماه سال ۱۳۹۴ زمینه همکاری میان شرکت آرتاراد و مس شهید باهنر کرمان در مرکز داده اوراکل این شرکت با راه اندازی سرویس Oracle GoldenGate آغاز گردیده و در حال گسترش می‌باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *